Napi Budapest

Napi képek Budapestről egy amatőr fotóstól.

Friss topikok

  • Gerberus: Egykor a Fiatal Művészek Klubja (FMK) működött benne az ötvenes évek végétől a kilencvenes évek kö... (2018.02.05. 02:46) Kogart ház
  • aafonya: nem a "koronázási ékszereket" hanem az országot :) (2014.07.13. 19:25) Oltár
  • Kritizálom aA. Marhaságokat: Sőt a Hársfa utcában is van ilyen a szállodának. :-) (2013.09.02. 21:09) Átjárás
  • Kritizálom aA. Marhaságokat: Úgy tudom, hogy mint mozi, megszűnt. :-( "Filmfesztivállal búcsúzik a bezáró Odeon Lloyd mozi ... (2013.09.02. 19:20) Odeon Lloyd mozi
  • Kritizálom aA. Marhaságokat: Én úgy tudom, hogy ez csak másolat. Az eredeti a Kiscelli Múzeumban van. A kapuszárny rész. (2013.09.02. 19:13) A kapu

Linkblog

2011.06.06. 21:35 Gallion

Egy tál víz

Címkék: pest lipótváros v.kerület fő utca

Első ránézésre mintha valami funkciója lenne, pedig nem. A víz nem iható, viszont cserébe bugyog. Egyik kedvenc elemem a Fő utcában. Mennyire nagyvonalú, hogy egy ekkora valami nem csak hogy nem használható, de még csak nem is valaminek vagy valakinek az emlékére állították. Csak van és jól néz ki.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://napibudapest.blog.hu/api/trackback/id/tr412962908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

retek. · http://csakaszepre.blog.hu 2011.06.06. 22:12:28

Milyen szép az a matrica a mészkőn...
Csak én nem értem ezt a műtárgyat? Egyébként is olyan fura a hangja maikor bugyog.

ildsisy 2011.06.07. 09:33:17

Nem értem én sem minek ez, csak úgy dísznek (gondolta valaki...) ahhoz elég nagy, szűk helyen... stb. stb. :)

*Anna · http://csakaszepre.blog.hu/ 2011.06.07. 22:13:39

@retekblog: Én sem értem! :) és szerintem csúnya is... még ha csak a nagy tál lenne, amiben bugyog a víz, de nem, egy hatalmas trapéz alakú tömbre van rátolva, és olyan fura érzetet kelt az emberben. Ez a valami igazából egyik olyan vízarhitektúrának sem nevezhető el,amit az átlag ember ismer. Nem szökőkút, nem igazi csobogó, nem madáritató, inkább mindegyik akar lenni egyszerre,ami már rég rossz... ez egy bugyogó, de a szó is kétértelmű, szóval, hmmm.
@ildsisy: Azért nem olyan szűk az a hely, de egy ízlésficamos ember által alkotott funkciótlan valaminek tényleg túl nagy ez az izé. A mérete mikrométerben lehetne elfogadható. :D

Gallion 2011.06.09. 00:37:26

Én imádom. Pláne hogy nem is tudtam róla, hogy lesz ilyen, ugyhogy az első Fő utca túrámnál egész meglepetésként ért és tényleg csak azt sajnáltam ,hogy amikor én gyerek voltam ilyen fain dolgokat nem épitgettek. Ja és a mérete pont a legjobb. Picit kisebb lenne értelmét veszitené :)

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2011.06.18. 02:32:13

jópofa egy szerkezet, de elejitől fogva nem értem, mér' nem iható? a gépészet átszennyezi tán a vasszert?

Gallion 2011.06.18. 11:15:17

@városjáró: Nem lehet, hogy vegyszerezik a vizet, hogy áttetsző legyen? Legalábbis én elsőre erre gondoltam.
süti beállítások módosítása